Saturday 7 April 2012

APRIL – MEI : BULAN NAGA & BULAN REIKI

” Semua tahu yang 2012 adalah tahun NAGA. Namun tak semua tahu yang APRIL hingga MEI adalah bulan NAGA. Jika ADA tahunnya, sudah tentu ada BULAN dan HARINYA. Malah ADA ‘JAM’ nya.
NAGA, satu-satunya haiwan MITOS yang diangkat sebagai zodiak dalam KALENDAR CINA. Ia merupakan zodiak ke 5 dari 12 zodiak. Ini menjadikan TAHUNNAGA hanya akan muncul setiap 12 tahun sekali.
Namun begitu, NAGA laksana SIMBOL ENERGI luarbiasa kerana pada apa juga tahun zodiak yang muncul – NAGA AKAN HADIR mengimarahkan TAHUN BARU CINA. Ini jelas TERBUKTI dengan menyaksikan TARIAN NAGA yang ditarikan pada setiap PERAYAAN BESAR CINA. Malah IMEJ NAGA muncul dalam berbagai wadah menghiasi KEMERIAHAN APA SAHAJA PERAYAAN kaum Cina.
NAGA bukan hanya untuk ORANG CINA.
Jika ada yang mula terdetik di jiwa dan rasa JELIK dengan penulisan ini kerana membiacarakan soal NAGA, tolong TAHU bahawa NAGA MUNCUL DALAM BERBAGAI VERSI & WARNA PELBAGAI BANGSA & BUDAYA.”
Kini, IQBC ingin mengambil peluang untuk memakmurkan lagi BULAN NAGA ini dengan mengadakan workshop-workshop yang amat jarang sekali diadakan. Bermula dari bulan April..


HUBUNGI 012 - 2289 008

APRIL

APPLIED KINESIOLOGY
22 April 2012 (Ahad)
9 pagi – 5 petang
RM 560
Applied Kinesiology @ AK merupakan sebuah kaedah / teknik  untuk melakukan diagnosis kesihatan bagi mengesan penyakit,  menguji keserasian produk kesihatan / ubat, mengesan tahap  kejujuran (penguji bohong) dll. AK merupakan ‘tools’ pilihan ramai  para motivator & penjual produk kesihatan diluar sana. XKLUSIF kepada mereka yang ingin HEBAT!!

HUBUNGI 012 - 2289 008

QUANTUM SUKSES
28 April 2012 (Sabtu)
9 pagi – 5 petang
RM 360
Quantum Sukses merupakan sebuah workshop yang akan membawa peserta ke satu dimensi baru mengenai proses TRANSFORMASI DIRI di mana peserta akan didedahkan dengan teori-teori sukses yang amatjarang sekali didapati di luar sana seperti Quantum Qalbu, Teknologi Insani, Positive Feeling, dll.  Malah, peserta juga akan dibekalkan dengan teknik POWER yang juga merupakan ‘tools’ yang efisyen untuk digunakan pada setiap hari. Teknik ini dikenali sebagai R’ESQ 56.
HUBUNGI 012 - 2289 008
SEXUAL KUNG FU
29 April 2012 (Ahad)
9 pagi – 5 petang
RM 360
Sexual Kung Fu merupakan sebuah MODUL yang dicipta hasil gabungan beberapa kaedah senaman tuo, senaman kuno serta berdasarkan teori Fassafah Tenaga. Modul ini meliputi senaman chi ( nafas ), jing ( tubuh ) & shen ( minda ) dan turut memiliki penyelarasan tenaga ( attunement ) yang dikenali sebagai
Channeling. Terdapat 4 Channeling kesemuanya. Sasaran modul senaman ini adalah Kebahagiaan Rumahtangga, Kesihatan yang Stabil & Pengukuhan Keyakinan Diri. Buat PERTAMA kalinya diadakan Workshop 1 hari (sebelum ini kelas selama 12 bulan).
Video Sexual Kung Fu


HUBUNGI 012 - 2289 008
Ahaaa.. di atas adalah cerita bulan April, sekarang ini cerita bulan Mei pula
BULAN REIKI

MEI

REIKI TAHAP 1
5 & 6 Mei 2012 (Sabtu & Ahad)
9 pagi – 5 petang
REIKI TAHAP 2
12 & 13 Mei 2012 (Sabtu & Ahad)
10 pagi – 6 petang
REIKI TAHAP 3a (Lanjutan)
19 & 20 Mei 2012 (Sabtu & Ahad)
10 pagi – 6 petang
REIKI TAHAP 3b (Master)
26 & 27 Mei 2012 (Sabtu & Ahad)
10 pagi – 6 petang
Buat pertama kalinya, buat sekian kalinya, HANYA setiap 12 tahun, Hanya pada bulan MEI ini, seseorang itu boleh menjadi Reiki Master dalam tempoh masa kurang dari 30 hari.  Workshop Reiki yang kami adakan pada bulan Mei ini nanti bukanlah seperti workshop ekpres di luar sana. Kami masih mengekalkan jarak tempoh cuma tempoh itu dimampatkan lagi agar ianya menjadi PADU.
PLUS!! TAMBAH NILAI ENERGI!!
Dragon Chi Attunement
Faedah & Keistimewaan :
  1. Melancarkan aliran Energi khususnya di kawasan Dantien (zon Sacral Chakra)
  2. Meningkatkan keintiman Sexual (lelaki & wanita)
  3. Channeling Meridian. Terdapat beberapa Meridian Utama yang akan diaktifkan. [Meridian juga dikenali sebagai 'titik akupuntur'. Ianya merupakan jaluran energi]
  4. Attunement ini hanya diadakan pada setiap 12 tahun sekali.



Bulan-bulan yang padat dengan Ilmu-ilmu yang mampu menjerumuskan anda kepada Sukses, yang mampu menterjebakkan anda dengan dunia Sukses. Ini bukan sebarang jebakan, ianya jebakan yang amat jarang sekali diadakan.
Sejak dari 2003, Kami masih lagi mengekalkan KEASLIAN dan KETULENAN Reiki. Kenali kami dari video Tv Al-Hijrah ini.
Hubungi :
012-2289008 (Master ZAM)



No comments:

Post a Comment