Friday 13 April 2012

E-Booster S7






PERINGATAN 1 : Adalah penting untuk mendapatkan nasihat dan rawatan pakar perubatan yang berkelayakkan sebelum memilih kaedah rawatan komplimentari. Pemilihan kaedah rawatan komplimentari atau produknya hendaklah berasaskan pengetahuan dan maklumat bagi mengelakkan kemungkinan yang tidak diingini.

FAKTA 1
Didalam kaedah rawatan ‘BIO-ENERGI MANUSIA’; penyakit dan masalah adalah manifestasi ketidakseimbangan tenaga hayat (bio-energi) pada system tubuh manusia. Kajian menunjukkan bahawa factor frekuensi tubuh manusia memainkan peranan yang amat penting didalam menentukan tahap kesihatan seseorang. Apabila frekuensi sesuatu organ tidak berada pada frekuensi yang sepatutnya, maka organ pada kawasan tersebut akan menjadi tidak stabil dan tidak dapat melakukan tugasan dengan sempurna.

FAKTA 2
Tubuh manusia akan memerangkap GETARAN GELOMBANG dari E-Booster menerusi SEL RESEPTOR pada lidah dan menghantar isyarat (gelombang / frekuensi 7 warna) tersebut ke otak oleh SEL NEUROTRANSMITTERS ke SISTEM LIMBIK. Apabila isyarat ini diterima, SEL NEURON akan menghantar TENAGA ini dalam bentuk ‘ELECTRICAL IMPULSE’ untuk diproses oleh KELENJAR HYPOTHALAMUS. Maklumat yang telah diproses ini akan dihantar dengan serta merta ke KELENJAR PINEAL yang kemudiannya akan menghantar ARAHAN & ISYARAT tersebut ke KELENJAR PITUITARI, THYROID, THYMUS, PANCREAS, GIONADS dan ADRENAL untuk tindakan yang berkaitan dengan bahagian tubuh berkenaan bagi menigmbangi getaran tenaganya.

INFO
FORMULA S7 E-BOOSTER BUKANLAH UBAT. Ianya adalah kaedah rawatan pelengkap / komplimentari. Ia adalah dalam bentuk pil sukros (gula tebu) tanpa lain-lain bahan tambahan atau kimia. Disuntik secara saintifik dengan esen 7 getaran tenaga bunga, tumbuhan & gemstone terpilih yang memiliki spectrum warna-warna PELANGI (Violet, Indigo, Biru, Hijau, Kuning, Jingga dan Merah) bagi membantu menangani masalah yang timbul akibat KETIDAKSEIMBANGAN aliran tenaga di peringkat SPIRITUAL, MENTAL, EMOSI dan FIZIKAL. Formula E-Booster bergetar atas frekuensi warna 7 spektrum untuk membentuk keseimbagan, menghantar isyarat dalam bentuk pantulan cahaya tetap dengan lintasan bersyarat (tenaga warna) yang dipancar terus menerus bagi merangsang dan menghasilkan gerak balas pelepas dan perencat dengan kawalan dua hala. Ini akan menjadi pemangkin sistem hormone dalam badan bagi menghasilkan neurotransmitter sebagai penawar semulajadi yang amat berkesan.

ATURAN
Formula S7 E-Booster hendaklah dimakan (samada DIKUNYAH, DIKEMAM ataupun DITELAN) sebelum sarapan atau makan, iaitu ketika perut kosong. Sukatan biasanya 1 biji untuk 3 kali SETAP HARI bagi tujuan kestabilan energi. Untuk kes-kes tertentu, kemam setiap 30 minit sehingga keputusan yang memuaskan berhasil atau dapat nasihat Pengamal. Boleh juga diambil dengan cara memasukkan pil sukros ke dalam segelas air lalu diminum. Tidak perlu goncang atau dilarutkan, malah pil sukros boleh ditapis / dikeluarkan dari air setelah direndam seketika bagi memindahkan energinya ke molekul air.

PERINGATAN 2 : FORMULA S7 E-Booster hendaklah disimpan dengan baik JAUH daripada alat atau perkakas elektrik atau elektronik. Jaga kebersihan pil – JAUHI daripada DISENTUH dengan tangan, gunakan sudu plastik atau penutup botolnya.

No comments:

Post a Comment