Sunday 22 April 2012

HVC


Ketidak-seimbangan tenaga yang terhasil dari pelbagai isu psikologi seperti tekanan atau stres BAKAL MENGGANGGU SISTEM FREKUENSI TUBUH. Masalah persekitaran seperti MUTU UDARA, MUTU AIR dan MASALAH PENCEMARAN (seperti WABAK PENYAKIT DENGGI atau H1N1) juga bakal mengganggu sistem frekuensi tubuh. Tidak kurang juga MASALAH PENYAKIT FIZIKAL seperti tekanan darah tinggi, kencing manis dan sebagainya; TURUT MENJADI PUNCA GANGGUAN FREKUENSI KESIMBANGAN BIO-ENERGI TUBUH.
FORMULA KESEIMBANGAN HVC bukan ubat. Ia adalah FORMULA KESIHATAN untuk mengembalikan keseimbangan sistem tubuh khususnya bagi aspek BIO-ENERGI TUBUH. Ia bertindak sebagai PENCETUS FREKUENSI GELOMBANG YANG BAKAL MENGEMBALIKAN KOORDINASI GELOMBANG TUBUH KE TAHAP HOMEOSTASIS (SEIMBANG / NOEMAL). Tindakan ini mampu menjadi SISTEM PERISAI DIRI atau MENGUATKAN DAYA IMUNISASI dari pelbagai ancaman gangguan gelombang/frekuensi. Ia juga MAMPU MENGEMBALIKAN MUTU KESIHATAN YANG TERJEJAS KE TAHAP ASAL iaitu SIHAT.
Formula HVC adalah natural serta bebas 100% dari bahan kimia ataubahan aktif yang boleh membawa kepada tindak balas kimia ataukeracunanIa menggunakan bahan asas FRUCTO OLIGOiaitu gularingkas sebagai medium perakam tenaga yang disuntik melaluiteknologi khasSatu Formula HVC disuntik dengan salah satu dari 12 set gelombang berasaskan keluarga 7 warna pelangi (frekuensicahaya).
Bagi merangsang organ dalaman dengan tepat agar sasaran dapatmenerima tenaga yang secukupnya atau seperti asalnyamakaFormula HVC dicipta dalam rakaman frekuensi tertentu. Formula HVCakan bertindak balas terhadap sistem saraf periphery (periferimelaluidua belas pasang saraf cranium (kraniumdan tiga puluh satu pasangspinal nerve (saraf spinadalam tindakan terkawal (parasympathetic)dan luar kawal (sympathetic) dan akhirnya fungsi organ dapatdikembalikanIni akhirnya menyebabkan penyakit atau permasalahandapat dirawat atau diselesaikan.

KELEBIHAN & KEISTIMEWAAN FRUCTO OLIGO


Fructo-Oligo-Saccharides (FOS) yang juga dikenali sebagai “oligosaccharides”, “oligofructose” dan “inulin” , adalah sebuah karbohidrat komplek yang ditemui di dalam beberapa sumber makanan semulajadi terutamanya pada KELUARGA MAKANAN KESIHATAN PERUBATAN HERBA.  Memiliki rasa MANIS (1/4 tdari rasa manis GULA) biarpun sebenarnya TIDAK SEPERTI GULA kerana ia tidak mengakibatkan terhasilnya karbohidrat kepada makanan. Ini kerana KELEBIHAN FRUCTO-OLIGO adalah ia TIDAK LARUT DI PERUT OLEH ASID PERUT (tidak hancur di perut) lalu terus ke bahagian USUS. Ini seterusnya meningkatkan KADAR PENYERAPAN MINERAL pada SISTEM PENCERNAAN yang akan membantu TUBUH MENGIMBANGI TAHAP GULA DALAM BADAN SECARA SEMULAJADI. Malah ia juga membantu MENGUATKAN DINDING USUS serta “beneficial intestinal microflora” (BIM) yang akan MENGUATKAN ATAU MEMPERTINGKATKAN SISTEM IMUNISASI TUBUH, membekalkan VITAMIN B, MENYAHKAN VIRUS ‘KANSER’ (yang mudah hadir di bahagian usus), MEMBANTU MENGIMBANGI HORMON dan MENYIHATKAN USUS.
Melalui pengambilan yang berterusan serta mengamalan gaya pemakan yang sihat, FRUCTO-OLIGO dikatakan mampu untuk:

  1. Mengimbangi tahap gula dalam badan
  2. untuk kesihatan mikroflora pada usus
  3. menurun pH perut dan usus yang seterusnya dapat menghalang ‘pathogenic bacteria’ dari membiak
  4. mengurangkan masa pemprosesan di perut (melancarkan produktiviti / efisyensi perut)
  5. mengurangkan penyerapan kanji (BAIK UNTUK MASALAH KEHILANGAN BERAT BADAN)
  6. meningkatkan penghasilan ‘short chain fatty acids’ yang membantu keseimbangan hormon
  7. mengurangkan tahap kolestrol (BAIK UNTUK MENURUNKAN BERAT BADAN)


KEAJAIBAN FORMULA HVC


  1. Formula HVC adalah gelombang getaran tenaga warna cahaya berfungsi sebagai jentera metabolisma untuk menghasilkan dan mempertingkatkan bekalan tenaga aktiviti sel yang menjadi asas kedidupan.
  2. Formula HVC bertindak dengan menghantar isyarat (impuls) dalam bentuk refleks cahaya tetap dengan lintasan berisyarat (tenaga warna) dipancarkan secara langsung ke otak.
  3. Formula HVC merangsang dan menghasilkan gerak balas pelepas dan dan perencat dengan kawalan dua hala sebagai pemangkin sistem hormon dalam badan bagi menghasilkan neurotransmeter yang bertindak sebagai penawar semula jadi yang amat berkesan untuk penyakit dalaman.
  4. Formula HVC mempunyai getaran tenaga yang bertindak serta-merta secara homeotasis atau keseimbangan.
  5. Formula HVC mempunyai getaran tepat untuk keseimbangan tenga organ dalaman yang juga mempunyai tenaga yang sama.
  6. Formula HVC adalah getaran tenaga yang bertindak sebagai penjana impuls elektrik melalui sistem saraf (neuron) ke otak, melalui sistem limbik ke kelenjar pineal dengan rangsangan yang sesuai bagi merembeskan tenaga kimia ke arah kawalan dan pembiaykan semula sel melalui sistem perhubungan yang lebih meluas iaitu kelenjar endokrin.
  7. Formula HVC berfungsi sebagai pengutus (RNA / DNA), hormon steriod dan enzim yang berupaya memelihara kestabilan fungsi hormon sel dan gen yang terganggu.
  8. Formula HVC sebagai tenaga pengimbang akan memelihara aktiviti sel dan mempercepatkan nyah toksifikasi atau berupaya meneutralkan dengan bertindak mengasing, membongkar dan membersihkan segala benda asing atau keracunan dalam darah dan menukarkannya menjadi penawar semula jadi.
  9. Formula HVC menghalang pertumbuhan bakteria di dalam keadaan tertentu.
  10. Formula HVC sebagai getaran tenaga mempunyai ciri ketelapan melintasi membran sel sehingga ke sinaps dengan mudah.
  11. Formula HVC mempunyai ukuran tenaga yang dapat dihala dan ditumpukan khusus kepada kawalan bahagian sel tertentu yang mengalami tekanan rendah atau gangguan.
  12. Formula HVC menghantar mesej atau utusan ke otak merangsang norepinephrine dan membolehkan kita berfikir dan merasa sesuatu keadaan (perasaan). Ini berterusan secara psikologi di mana seseorang itu mampu sembuh daripada sebarang penyakit.
  13. Formula HVC mengimbangi aura yang bebas di udara secara harmonis agar dapat diserap kandungan oksigen, nitrogen dan hidrogen.

4 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete